Mis on sinu sõnum, kui sa postitad sotsiaalmeediasse järjekordse laheda pildi, küsib Äripäeva veebianalüütik Andrus Kiisküla.
Mulle
Peter Kentie idee meeldib. Näiteks #ESTonishing on minu jaoks selgelt huvitavam, kui ühes EASi kampaanias kasutatud #epicestonia. Sõna
epic võib ju iga sihtkoha ette panna, aga #ESTonishing loob uut lugu ja annab sõnumi, et tegu on millegi tõesti lahedaga.
Eestlasi on Facebookis umbkaudu 600 000, Instagramis umbes 170 000, YouTube’i sisu on tarbinud arvatavasti iga inimene, kel on internetiühendus. Me loome eri kanalites sisu, millel on potentsiaali jõuda sadade miljonite inimesteni. Teoorias miljarditeni! Mis on sinu sõnum, kui sa postitad sotsiaalmeediasse järjekordse laheda pildi hommikusest rabamatkast või video oma kodulinnas toimuvast festivalist?
Koos teadlikumalt oma lugu rääkides loome ka parema ja selgemini arusaadavama loo Eestist, istutades üle maailma inimestesse mõtteid, et selles armsas, puhta loodusega ja tehnoloogiliselt hästi arenenud #ESTonishing sihtkohas tuleks juba varsti ära käia!
EASi uue turundusjuhi etteheide Peter Kentiele, et ükski riik ei tohi ennast pidada kõigis asjades kõige paremaks, on kummaline. Eriti arvestades EASi uut kontseptsiooni, mis esitleb Eestit teerajajana, kus asjad juhtuvad kõige esimesena.
EASi juht Hanno Tombergi väitis, et
Kentie idee ei sobi sellepärast, et on inglise keeles. Jah, kampaaniaid tehakse ka teistes keeltes, aga ingliskeelne keeleruum on kindlasti see, kuhu läheb põhiline fookus.
Siin mõned näited mujalt maailmast
Belarus – Hospitality beyond bordersDominican Republic has it all100% pure New ZealandPuerto Rico does it betterGeorgia – for the best moments of your lifeLithuania – See it! Feel it! Love it!Luxembourg – Discover the unexpectedPoland – Move your imagination – Come and find your storyEgypt – where it all beginsEthiopia – the cradle of humankindQatar – where dreams come to lifeMaldives… the sunny side of lifeCambodia – kingdom of wonder
Mind ei rõõmusta kuigivõrd, et ametnikearmee loob järjekordset turundusstrateegiat aastate pikku. Saan aru, puu maharaiumiseks 10 minutiga tuleks enne kirvest teritada, aga kaua me seda kirvest juba teritanud oleme? Äkki on aeg kirves kõrvale panna ja kasutada uusi tööriistu ja lahendusi?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.